Hvem kontakter jeg om hvad?
Hvornår skal du kontakte dit lokale ejendomskontor eller i stedet KAB? Og hvornår kan du bruge selvbetjeningsløsningerne?
I AKB, København har stort set alle vores boligafdelinger et lokalt ejendomskontor eller lokalkontor. Her arbejder vores driftsansatte, som du møder i hverdagen - dem med AKB, Københavns logo på arbejdstøjet.
Driften sørger kort fortalt for, at jeres afdeling er pæn og vedligeholdt. Og hvis for eksempel din vandhane er gået i stykker, sørger de også for, at den bliver lavet.
Udover vores ansatte på ejendomskontorerne og lokalkontorerne er der også KAB-ansatte, der hjælper med at administrere vores boliger. Herunder alt vedrørende udlejning af vores boliger.
Vi har illustreret forskellen mellem AKB, København og KAB her.
Kontakt dit lokale ejendomskontor
Du kan kontakte ejendomskontoret på mail, telefon eller via beboerappen Mig og Min Bolig.
Stort set alle ejendomskontorer har også mulighed for personlig henvendelse.
AlmenBolig+
Bor du i en af vores AlmenBolig+-afdelinger, har din afdeling en fast kontaktperson i KAB i stedet for et ejendomskontor.
Find kontaktpersonen under login på Mit KAB.
KAB
Hvis du for eksempel har spørgsmål til din husleje, forbrugsudgifter eller lejekontrakt, kan du finde mange svar på KAB's hjemmeside og også kontaktinfo til KAB og deres åbningstider. Husk, du også kan benytte selvbetjeningen Mit KAB og blandt andet se dit forbrugsregnskab, dokumenter om din bolig og din afdeling mm. KAB håndterer også alt vedrørende vores jobansættelser og pressehenvendelser.
Boligselskabet AKB, København
Har du en generel forespørgsel til AKB, København - for eksempel om hjemmesiden, vores strategi eller vores arrangementer for beboervalgte- så kan du sende en mail til akb-kbh@kab-bolig.dk.